Ahad, 31 Disember 2017

Happy New Year 2018!!!!

Assalamualaikum my silent readers!!

Yeay!! Dah masuk tahun baru!! Tak yeay!! Usia aku makin bertambah... So, apa aku nak tulis sebenarnya ni? Aku pun tak tahu. Tiba-tiba hilang pulak idea nak menulis. Oh, jangan risau. Itu perkara biasa untuk aku. Hahaha.

So, ce cerita sikit apa yang berlaku pada tahun 2017 ni. Hurrmmm...

Well, tahun 2017 aku 15 tahun. So, of course aku bakal sebuk dengan PT3. Tapi entahlah. Jarang lah tengok aku serius dengan exam. Hahaha. Tahun 2017 ni aku mula berjinak-jinak dengan dunia penulisan. Aku try tulis novel la pendek katanya. Tapi tak pernah siap. Kawan aku a.k.a. Lantai Puisi pulak mula berjinak-jinak dengan puisi. Tapi sekarang ni aku dah mula kuranglah menulis.. kerja aku membaca jer.. budak tu pulak aku tak surelah still aktif menulis puisi ke tak. Lantak dia lah

Dan tahun 2017 ni jugalah aku berjaya menubuhkan (menubuhkan siaa) blog aku ni iaitu pada 5 jun 2017. Dah 6 bulan rupanya blog aku ni. Huhuhu.

Pasal PT3 pulak Alhamdulillah result aku okey. Kisah penuh cabaran aku menjawab exam boleh baca kat sini. Result? Tak payah tahu. Hahahaha. Yang pasti bukan straight A yg aku idamkan​ sangat tu. Mohon sesiapa hulur bahu aku nak pinjam sat. Huhuhu..

Papepun hidup mesti diteruskan. Yeah!!! Mari mulakan tahun yang baru dengan azam yang baru!! Sebut pasal azam ni apa azam tahun 2018  korang? Meh aku masih terfikir apa azam aku tahun ni. Takpelah. Tu boleh fikir nanti. Hahaha. Maybe kekalkan kedudukan aku sebagai top 3 student in batch? Yeah!! Bersemangat!! Malaysia Boleh!! *Tetiber

Okey, tataa korang..

Selamat tinggal 2017,
Selamat datang 2018

#Waa!! Entry ni berjaya dipublish tepat jam 0000

2 ulasan:

  1. https://ispeakithinkiregretit.wordpress.com/2013/08/01/example-of-narrative-essay-for-spm/

    BalasPadam
  2. http://englishforallsmkbenut.blogspot.my/p/spm-sample-of-essays-continuous-writing.html

    BalasPadam

Sila tinggalkan komen
Lagi panjang lagi bagus
in sha Allah aku balas