Isnin, 10 Julai 2017

cerite pepentah

     alkisahnya berbunyi begini..........

pada suatu hari,, Si ayah ngan Si anak pergi mendaki gunung. sebab apa? aku tak tau. tanyela depa. daki punya daki oh no! SESAT beb! adela dalam dua minggu mereka cuba mencari jalan keluar namun hampa. makanan pun habis...

Si ayah pun kesianla dengan Si anaknye tu.. mati kebuluq kang. dengan hati yang x tau lah aku Si ayah pon bagi kakinya untuk dimakan oleh anaknya.. kanibalisme erk? sebulan kemudian pihak polis wartawan semualah menjumpai Si Anak bersama rangka Si ayah. kanibalisme comfirmed

Si anak pon pulanglah ke rumah. semenjak Si anak jadi kanibal dia dah tak nak makan sayur, buah, telur and whateverla.. Si Emak dah tahu yg Si anak dh makan Si ayah a.k.a Si suami dye. Si Emak pon bgi daging anggota badannya untuk dijamah oleh Si anak. lame2 Si Emak mati.... ??????!!!!


****************
Aq x taula macam mana kawan aku named Aida boleh terpikir cerita ni mse aq tnye idea nk wat crite seram.. bile Si Aida ni abiskn crite terus aq tnye dia apesal Si emak tu bgi daging dye kt anak dye?? ape susahnye pergi market beli daging mentah bgi kt anak dye. aku ade terbaca daging manusia punye rase same jer macam daging lembu yg korng makn tuuhh.. xde duitt nk beli daging?? spe wakil rakyat tempat ang!!!


xde kaitan : kecoh tol kelas aq ngn sorng plajar baru nih!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen
Lagi panjang lagi bagus
in sha Allah aku balas