Sabtu, 29 Julai 2017

Geografi settle!!!!

Assalamualaikum!!! ade sesape yg bace blog ni tak?! xde? aku faham.. aku ni kn x famous.. *emoji sedihh 😢😭.. okay stop drama. aku nk tnye larh. sape kt sini budak form 3? amacam Geog? okey? ke muntah hijau. pepon boleh bertenang sebentar

so, untuk menunjukkan betapa bersyukurnya aku. aku dh pon buat lagu. Melodi 'Berakhirlah Sudah by atmosfera' lirik aku dh tukar.


Berakhirlah sudah
geografi kami
sebulan berperang
dengan sungguh-sungguh
namun semua hancur
dengan present kami
yang akan datang...

Geografi kami
begitu payah
sampai ku nak pitam
tengok kertas-kertas
namun itu semua
tidak dihiraukan
kami-kami ini

Bila balik rumah
buka tenet saja
cari bahan untuk bawa ke sekolah
namun itu semua
ditolak dek cikgu
kena cari lagi

Pada hari ini
kerja sudah siap
gembiranya rasa jangan tanya lagi
merdeka ku rasa
macam habis periksa
lupa segalanya

kini kena fokus
untuk PT3
bulan sembilan ini
bersedialah
keresahan aku
sudah datang lagi
sedihnya kita


Papepon.. aq nk ucap congratulation KPD semua geng PT3 2017 ekpeceli dak2 SMK bagan terap, sungai besar, sabak Bernam Selangor. Panjang tak? Aq tak taulah.. tapi menjak geografi ni aq SUKE sambung bagan terap sampai Selangor. Biaq pi larh. And for my classmate 3Rancangan Khas, gudluck for PT3 key.

Okey aq rse nk chaw arh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen
Lagi panjang lagi bagus
in sha Allah aku balas