Khamis, 2 November 2017

Function aku datang sekolah???

Aku rindu belajar lah wei!!  Kenapa PT3 terlalu cepat berlalu. serius arh! Cer korang jawab soalan aku. mana lagi kau sanggup? belajar atau duduk kebosan dalam kelas pandng kiri pandang kanan bertafakur...? Nak sembang ngan kawan-kawan aku diorang semua sebuk baca novel. kenapa aku tak join diorang baca novel? ouch simple question. AKU TAK ADA NOVEL. ada jer actually.. novel mak aku. tapi masalahnya novel mak aku tu semuanya novel cintan-cintun kahwin paksa. ala.. novel yang hero dia orang kaya heroin dia orang sederhana pastu diorang kena kahwin paksa, hero tak suka ngan heroin, ada perempuan gedik nak hancurkan rumah tangga diorang, last2 diorang bahagia.....

mehh... aku tak minat lah novel cenggitu.. Eiiyaii kenapa tak bagi jer kami-kami ni cuti skolah smpai akhir tahun. tak kesian ke kat mereka yang forever alone *tak termasuk aku* menyendiri kebosan kat dalam kelas neyh... kalau cikgu hari-hari bagi aktiviti takpe jugak. ni harini ada aktiviti esok menderita kebosanan. ku tak mampu nak hada benda neyh!

mesti korang nak tanya kenapa aku tak ponteng jer. alangkah indahnya kalau mak ngan ayah aku seorang yang membenarkan anaknya yang satu ini ponteng. huhuk. untung kawan aku yakni owner lantai puisi ni doh. suka hati di je nak ponteng. untunglah mak hang baik...

Cer korang suggest kat aku apa yang aku patut buat kat sekolah sampai cuti nanti. aku nak main kad terup ngan kawan aku tapi takde tempat tersembunyi. Huarrgghh!!!! aku bosan!!!!
serius wei aku rindu nak belajar balik. ajarlah apapun *kecuali bende yang berkaitan Kemahiran Hidup* aku sanggup belajar. Termasuklah kau nak ajar aku topik in addmath sekalipun aku sanggup wei.


something : Aku tak lepas kem KPP larh wei.. sedeyh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen
Lagi panjang lagi bagus
in sha Allah aku balas