Rabu, 7 Jun 2017

Intro

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh... Konnichiwa nee!! fuh bajet cakap jepun. kehehkeh..
excited tak aq berblog ni? what excited? happy mengalahkan merpati jumpe aweknye? takyah tipu aku la.. cakap jela korang harem tak kenal aku (tu pun kalau ade yg bace la.. huhuk) wei!! aq xde bende nk cakap!! maklumla.. first time hohoho
aq kenalkn diri jela ye

nama aq korang tak payah lah tahu. Segan lah titew nak bagi tahu. Yerkk!! Haha. Korang panggil je aku Syiraa or Ryn. Suka hati korang lah. Pasal benda lain tentang aku nanti-nanti jelah aku crite.

tu jer nk crite.. babai

2 ulasan:

  1. Aku panggil kau shrekkk ??? Nice en . Btw. Ini. Manusia. Kesayangan. Anda. Lah. Sangat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wahai anda si Dinasour.. sesuungguhnya andalah dinasour paling keji di zaman ais batu ini

      Padam

Sila tinggalkan komen
Lagi panjang lagi bagus
in sha Allah aku balas