Isnin, 26 Jun 2017

Salam Aidilfitri 2017


Habiskan duit di Butik Zaryan,
Baju tahum ni bertema oren;
Selamat Hari Raya saya ucapkan,
Harap maaf zahir dan batin.

hambik! siap berpantun bagai. Excited dok? hoho. okay, harini aq nk try bersopan sikit. maklumlah.. dah ayu berbaju kurung mestilah bicara pun lembut dan sopan. ye dok? hahahaha. hamboi, gelak bukan kemain ye. okay kembali control

Pertama sekali saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua readers blog Gadis Merpati Putih ni. Saya juga ingin meminta maaf zahir dan batin di atas kesilapan yang pernah saya lakukan sama ada yang anda semua masih ingat lekat dengan gam gajah dalam kepala hotak anda semua ataupun yang telah anda lupa. Saya berharap raya tahun ini akan jadi raya yang paling indah buat saya dan anda semua. Okay. sesi bercakap dngn sopan santun dh tamat.

Raya Pertama

raya pertama cam biasa kampung aku buat baraan. just for lelaki jela.. perempuan/wanita buat apa? duduk rumah goyang kaki la of course lah masak. penat wei rasa nk tertidur *memang aq tertidur pun lepastu* pastu buknnye tetamu2nye tu makn bnyk pun. habis terbuang kari yg mk aq masak. dalam kul 3 kemudian barula keluarga aq pi beraya ngn pakcik makcik sepupu sepapat and nenek aq.


with my lil brother

family
tu jer la yg ade kt phone aq.. yes, taun ni punya theme is blue

Raya Kedua

second raya kitorng pi beraya dalam kul 2 ptng. hari ni punya makanan boleh larhh
layan gmbr


umah kedua pergghh.. dpt mkn abc bhai *untuk makluman daun di gmbr adalah daun ketum*

xde aq sebab aq terpaksa jdi photographer

umah ketiga. buat umah sendiri nmpk


itu jer aq nk crite.. oh yes lgi satu. time aq tngh menaip ni keluarga belah abah aq tngh buat bbq kt umah aq.. sedap siakk.. lgi2 ikan siakap bakar tu. pergghh.. xde gmbr lah weh sebab xde mood nk jdi photographer.. tu jer.. babai. Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen
Lagi panjang lagi bagus
in sha Allah aku balas