Sabtu, 24 Jun 2017

Malam Raya

Waaaa!!! aku ade nmpk sesawang la kt blog ni! ade lgi ke readers blog ni. sorry le x update. aku tengah berperang dngn sakit dada+sakit kepala. giler tak larat nk menaip. skolah pun aku tidak. akhirnya dapat gak aku semangat untuk update entry baru. opss, sorry. Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya to all readers!

korang apa macam persiapan raya. okey tak? aku? biasa2 je. kemas rumah cam biasa *mungkin luar biasa sebab banyak bende dalam rumah ni dah renovate(betulke tu eja). tpi siriyes aq xde mood nk raya. ni semua gara2 sakit kepala aku. plus lgi dngn panic attack. grrrr.. sabar nuryn sabar

pi lah layan gambar yg aku x sengaja ambik kat bawah

semua sama kecuali karpet *abaikan baju*

maid tak bergaji..



pelita.. kalu nmpk bende lain aq x tau

xde kerja kt dapur sebab aq dh malas nk ambik. maklumla aku ni bukn photographer ponn.. dan tak hingin pon nk jdi. tu jela kot aq nk cakap. ala.. sekadar apdet supaya lelabah x hinggap kt blog ni. kira cukup syarat je lah.. hahaha. assalamualaikum. see ya men

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"

berkaitan : tahun ni baju tema biru yaw!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen
Lagi panjang lagi bagus
in sha Allah aku balas